FANDOM

Artificial Ideology
Ai
Autorzy TeamN2 - Minus, KSWgeo, ThorMode, Cyclic, Zelda, Motu, Koreaqwer, RedDragoN, Miner, Satum, Ryan LC, dhk2725, R2bbit (zweryfikowany przez Knobbelboya)
ID 27908448
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Lustro, Teleportacja
Sekwencje K, Ku, K/K, F, K/K, F, S, R, K/S, U/F, S, F, S, F, K, S, K, S, K, S, F, S, F, K/K, U/F, S, U, Ku/Ku, K, S, K/F, S/Ku, S
Autor utworu xKore
Muzyka Event Horizon
EventHorizon
Data wydania styczeń 2017 r.
Polecany? Tak

Artificial Ideology jest trzecią i ostatnią kolaboracją stworzoną przez klan TeamN2. Została ona zweryfikowana przez Knobbelboya, a uznawana jest za ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Minus Edytuj

Rozpoczyna się kostką z niewidzialnymi portalami i pierścieniami, które mogą zmylić gracza. Pierścienie te pulsują aby ułatwić rozpoznanie ich, lecz gracz musi zapamiętać które nie są pułapkami.

KSWgeo Edytuj

Mała kula z przeszkodami i elementami pamięciowymi, która kończy się podwójną kulą.

ThorMode Edytuj

Ciasna i powolna fala, która wymaga precyzyjnego poruszania się.

Cyclic Edytuj

Podwójna kula z ciasnymi przejściami, która później zamienia się w powolną falę, którą trzeba przelatywać przez wąskie tunele. Kończy się statkiem wymagającym prostego latania.

Zelda Edytuj

Rozpoczyna się powolnym robotem z platformą, która powoli unosi się do góry. Gracz musi ostrożnie przeskakiwać nadlatujące piły. Następny jest mieszany dual kostki i statku, który zamienia później formy w ufo/falę, w którym trzeba spamować falą tak, aby utrzymywała się w prostej linii, lecz na drodze stają portale rozmiaru, które mogą zdekoncentrować gracza.

Motu Edytuj

Rozpoczyna się szybkim statkiem ze zmianami grawitacji, który prowadzi do mini-fali z trudnymi przejściami wymagającymi precyzji. Kończy się automatycznym przejściem do następnego segmentu.

Koreaqwer Edytuj

Zaczyna się powolną falą, nagle przemieniając się w szybki statek wymagający prostego latania. Następny jest króciutki statek i mini-fala, która prowadzi do kostki. Wpada ona do portalu statku, którym trzeba przelecieć prosto przez wąski tunel.

RedDragoN Edytuj

Kostka z kilkoma skokami i drobnym spamem pierścieni. Kończy się statkiem, który w połowie drogi przyspiesza i odwraca grawitację, aby zmylić gracza. Kończy się automatyczną kostką i krótkim statkiem, który prowadzi do następnego segmentu.

Miner Edytuj

Powolna fala, która prowadzi do statku wymagającego prostego latania.

Satum Edytuj

Rozpoczyna się portalem lustrzanym, który może zmylić gracza. Następna jest powolna fala, która okazyjnie zmienia prędkości, aby zrzucić gracza z toru.

Ryan LC Edytuj

Kamera ponownie odwraca się i gracz ma do czynienia z podwójną i niesymetryczną kostką, prowadząc do duala ufo i mini-fali, która wymaga spamowania. Dalej jest statek, który wymaga ostrożności i kostka, która prowadzi do odwróconego ufo, którym trzeba ostrożnie przeskakiwać pomiędzy przeszkodami. Na drodze gracz napotyka błękitne pierścienie, które trzeba wykorzystać do progresji.

dhk2725 Edytuj

Szybka, podwójna kula z portalami teleportującymi na końcu segmentu. Wymaga ona szybkiej reakcji i precyzji. Kończy się kostką z kilkoma pierścieniami, które trzeba wykorzystać.

R2bbit (Ripplez) Edytuj

Rozpoczyna się szybkim statkiem z wąskim tunelem i zmianami grawitacji, prowadząc do duala kostki i fali, którą trzeba ostrożnie przelatywać w górę i w dół. Gracz musi unieść się nią do góry na końcu segmentu, aby dotknąć niewidzialny portal, który prowadzi do dalszego segmentu. Ostatnim fragmentem jest dual statku z kulą, którą trzeba przeskakiwać po pojawiających się platformach. Etap kończy się statkiem z podpisami autorów ukazanych w tle.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 11%, ukryta w górnym bloku oznakowanym literą "C".
  • Druga moneta jest w 48%. W segmencie fali trzeba szybko unieść się do góry i spaść, aby nie uderzyć w ścianę na dole. Zdobycie jej wymaga odrobiny spamowania.
  • Ostatnia jest darmowa i otrzymuje się ją za ukończenie poziomu.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie etap miał być weryfikowany przez COSINE, lecz zrezygnował on i oddał poziom do weryfikacji Riotowi. On jednak stracił chęć do gry na pewien czas i oddał go Knobbelboy'owi.
  • Niegdyś etap miał nazywać się "Dea Ex Machina". Można było to zauważyć we fragmencie Zeldy, jednakże później zostało to usunięte.
    • Kolejną nazwą miało być również "Calculator Core", lecz z niej również zrezygnowano.
  • Jeżeli sprawdzisz poziom w edytorze, pod fragmentami ThorMode, Motu i Koreaqwer można ujrzeć słowo "kanker" (oznacza ono "cancer", "rak" w języku holenderskim).
    • Określenie "cancer" lub "rak" w slangu internetowym określa coś beznadziejnego, żałosnego, na niskim poziomie.
  • Poziom pierwotnie miał być trudniejszy od A Bizarre Phantasm, lecz w oficjalnej liście znajduje się on pod wyżej wymienionym etapem.
  • Nazwa przetłumaczona na polski oznacza Sztuczna Inteligencja.
  • Poza Artificial Ideology są jeszcze 2 polecane etapy ze słowem Artificial w tytule. Są to: Artificial Ascent (Ekstremalny Demon) i Artificial Dream (Trudny Demon.)

Film Edytuj

Artificial Ideology (normal audio)01:45

Artificial Ideology (normal audio)