FANDOM

Artificial Ascent
Aa
Autorzy etapu Codex, Manix648, Sanic, Hinds, Zobros, Michigun, Anthrax/Orion, ZenthicAlpha, Viprin, Loogiah, Wamiq8, Nasgubb, AbstractDark, Etzer, GDSpeed, Serponge, G4lvatron, Terron
ID etapu 27122654
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, F, S, K, S, Ku/Ku, S, K, S, Ku, K/K, K/S, U, R, F, K, F, Ku, K, S, K, S/S, U, K, S, K, S, K, U, Ku, F, K, S, K, F, K, U, K, S, K, Ku, R, S, K, F, K, Ku, U, S, S, U, F, Ku, K, S, U, K, F, K, R, K, R, K, R, S, F, U, K, S, K/K, U/K, Ku/F, S/R, S, F/F, F/R, KC/S, K/K, K
Autor utworu Dimrain47
Muzyka Surface
Surface
Data wydania 11 grudnia 2016 r.
Polecany? Tak

Artificial Ascent (inaczej "AA") jest megakolaboracją, która została założona przez AncientAnubis. Jest to bardzo długi i niesamowicie ciężki Demon, który składa się z elementów pamięciowych i bardzo precyzyjnych przejść. Został on zweryfikowany przez Combined i wysłany na konto Viprina.

Opis Edytuj

Codex Edytuj

Bardzo prosta kostka z błahymi skokami i małymi ilościami pierścieni. Niektóre z nich są pułapkami.

Manix648 Edytuj

Tempo nagle przyspiesza i gracz przemienia się w bardzo szybką falę, która później przemienia się w mały statek z portalami i pierścieniami. Po niej pojawia się krótki "labirynt" z małymi blokami, zaś statek i podwójna kula. Następnie pojawia się kolejny statek i powolna kostka z błękitnymi pierścieniami.

Sanic Edytuj

Rozpoczyna się wąskim segmentem statku z kilkoma zmianami grawitacji. Przemienia się później w krótką kulę, podwójną kostkę i krótki mieszany dual z kostką i statkiem, który wymaga prostego latania. Przemienia się później w ufo, robota i kostkę.

Hinds Edytuj

Szybka i wąska mini-fala, która przemienia się później w kulę z precyzyjnymi skokami. Po niej pojawia się statek z wąskimi tunelami i szybka kostka.

Zobros Edytuj

Przez wielu graczy uznawany za najtrudniejszy segment. Składa się z podwójnego statku, który polega na wlatywaniu do portali teleportujących i odbijaniu się o pierścienie grawitacyjne. Gracz musi wykonywać to bardzo precyzyjnie, uważając na obydwa statki. Kończy się on ufo z kilkoma zmianami grawitacji.

Michigun Edytuj

Dość krótki fragment kostki, w którym należy wykonać kilka precyzyjnych skoków, a następnie szybko spamować, aby odbić się o pierścienie, które ustawione są blisko siebie. Po nim gracz musi szybko odbić się o dwa pierścienie i przeskoczyć szeroko ustawione potrójne kolce.

Anthrax Edytuj

Statek z ciasnymi tunelami i kilkoma zmianami grawitacji.

ZenthicAlpha Edytuj

Rozpoczyna się labiryntem z małych bloków, który prowadzi do szybkiego fragmentu statku, kolejnego labiryntu i szybkiego spamu ufo.

Viprin Edytuj

Rozpoczyna się precyzyjną kulą, którą trzeba skakać po platformach i odpowiednio wykorzystywać pierścienie. Krótko po pomniejszeniu, ikona zamienia się w falę, którą trzeba wlecieć przez bardzo wąskie przejścia, przechodząc przez portal kostki. Kostka później zwalnia, wymagając przeskoczenia potrójnych kolców i prowadzi do statku, który leci do następnego fragmentu.

Loogiah Edytuj

Fragment polega na opanowaniu szybkich i częstych zmian form. Składa się z prostego latania, precyzyjnych skoków i spamowania ufo.

Wamiq8 Edytuj

Zaczyna się dwoma szybkimi skokami, prowadząc do mini-kostki z kilkoma kolejnymi szybkimi skokami. Prowadzi ona do mini-kuli wymagającej szybkich zmian grawitacji i robotem z szybkimi i prostymi skokami.

Nasgubb Edytuj

Prędkość nagle zwalnia i ikona staje się statkiem. Gracz po drodze przemieni się również w kostkę i w falę. Na drodze napotykane są również zmiany prędkości między powolną a szybką. Przejścia są wąskie i wymagają ostrożności.

AbstractDark Edytuj

Fragment składa się z małej kostki, kuli, ufo i statku. Przejścia w całym fragmencie są bardzo wąskie i gracz musi być niezwykle ostrożny.

Etzer Edytuj

Fragment rozpoczyna się statkiem, którym gracz musi omijać kolce oraz latające bloki, które zostawiają za sobą ślady tęczy. Po przejściu przez dziurę w ścianie, pojawia się króciutki fragment ufo, wąska fala i kula wymagająca zapamiętywania.

GDSpeed Edytuj

Fragment rozpoczyna się kostką z niemałą ilością pierścieni, które mogą zmylić gracza. Po niej pojawia się krótki fragment statku, następna kostka z elementami pamięciowymi, szybkie ufo, następna szybka kostka, wąska fala i kolejna kostka.

Serponge Edytuj

W tym segmencie ikona przeskakuje pomiędzy formami kostki i robota. Skoki są dość precyzyjne i gracz musi ostrożnie odbijać się o pierścienie. Dwie platformy przesuwają się, aby zmylić gracza.

G4lvatron Edytuj

Trudny lot statkiem, którym trzeba przebrnąć przez ciasne tunele, wykorzystując pierścienie do progresji. Po nim pojawia się krótka fala, ufo, króciutki labirynt z bloków oraz kolejnym wąskim lotem statkiem.

Terron Edytuj

Fragment rozpoczyna się zwykłym dualem, który nagle zaczyna przeskakiwać pomiędzy wieloma formami, tworząc wiele skomplikowanych mieszanych duali. Fragment może z łatwością zmylić gracza. Na końcu gracz staje się kostką i musi wykonać dwa proste odbicia o pierścienie. Na końcu wyświetla się napis "ARTIFICIAL ASCENT" oraz "GG". U góry ekranu wyświetlają się nicki AncientAnubis (organizatora kolaboracji) oraz Combined (weryfikującego). Po tym plansza kończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • AncientAnubis nie posiada swojego własnego fragmentu, ponieważ nie chciał go dokończyć. Został on później zastąpiony częścią Codexa.
  • Według graczy najtrudniejszym fragmentem jest Zobros, jednakże osoby ze słabą pamięcią wymieniają również część GDSpeed.
  • Poziom trwa 2 minuty i 24 sekundy.
  • Początkowo AncientAnubis prowadził kolaborację, lecz później posadę lidera przejął Viprin. Postanowił on również wysłać poziom na swoje konto, gdyż Anubis go nie chciał.
  • Podczas procesu weryfikacji, Combined posiadał problemy z komputerem i był zmuszony oddać planszę Sunixowi, jednakże on zrezygnował z weryfikacji i oddał go poprzedniej osobie, gdy naprawiła ona usterki związane z komputerem. Sunix uważał, że weryfikacja nie jest dla niego niczym interesującym.
  • GironDavid i Crack mieli mieć własne fragmenty w kolaboracji, jednakże zostali oni zastąpieni Michigunem i ZenthicAlpha.
    • Pomimo tego, fragment Cracka można nadal znaleźć nad częścią ZenthicAlpha w edytorze.
  • Jeżeli zginiesz na potrójnym kolcu we fragmencie Michiguna, pojawią się napisy "King" i "Wins".
  • Etap jest uważany za jeden z najtrudniejszych Demonów, który swoją trudnością nie tylko przewyższa Bloodbath, ale nawet Sonic Wave.
  • W części G4lvatrona można zauważyć jeden easter egg. Dodał on na jedno wzniesienie obrazek małego penisa.
Liczba osób która

przeszła ten etap

Nicki graczy, którzy

przeszli etap

Osoba najbliższa

przejścia tegoż etapu

16 DiamondSplash, Surv, BlassCFB, PeanutPickle, NoctaFly, SebQuero11, BoldStep, Sunix, Wooshi999, Skullo, MarkerGD, RicoLP, Aviila RX2X, iNeo, Superex Sean (92%)

Film Edytuj

ARTIFICIAL ASCENT 100% LEGENDARY DEMON - VIPRIN & MORE!04:07

ARTIFICIAL ASCENT 100% LEGENDARY DEMON - VIPRIN & MORE!