FANDOM

Anubis
Anubis
Autor Adiale (zweryfikowany przez GeoSlam)
ID 25886024
Poziom trudności Hard Trudna
Gwiazdki 5Star
Formy Kostka, Prędkość, Grawitacja, Statek, Ufo, Wielkość, Kula, Robot, Dual, Fala
Sekwencje K, S, U, u, Ku, R, K(auto), K/K, U, K, R, K (auto), S, K, F, R, K(auto), S, Ku, K, U, S,
Autor utworu EnV
Muzyka Anubis
Data wydania 4. kwartał 2016 roku
Polecany? Tak
Anubis - Gauntletowy poziom stworzony przez Adiale, zweryfikowany zaś przez gracza o nicku GeoSlam.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się od prostej kostki, gdzie trzeba wykonywać skoki po platformach i jump ringach. Następnie lecisz statkiem i unikasz pił oraz platform z kolcami. Potem robisz tak z ufo. Potem zamieniasz się w kulę i przeskakujesz z platformy na platformę i po jump ringach. Później zaczyna się nietrudny segment robota, a następnie jest symetryczny dual z kostką. Potem jest kolejny robot i statek, gdzie unikasz ruchomych, pochyłych platform z kolcami i pił w powietrzu. Następnie rozpoczyna się kula, wymagająca trochę precyzji, a następnie jesteś falą, która może sprawić problemy niedoświadczonym graczom. Potem znowu jest segment robota i statek, którym unikasz pił. Później zaczyna się kolejna kula z platformami i pierścieniami, a na koniec krótka kostka, krótkie ufo, i krótki statek.

Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 50%, w drugiej sekwencji z pojedynczą kostką. Należy ominąć drugi zielony jump ring by dostać się na sekretną ścieżkę w której są 2 inne rodzaje jump ringów (1 niebieski i 3 różowe). Na końcu tej drogi jest pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 79%, w trzeciej sekwencji statku. Moneta znajduje się w dolnej ścieżce. By się tam dostać zamiast lecieć w górę trzeba ominąć kilka pił a pod nimi jest moneta. Na koniec wyleć z dziury by dostać się z powrotem na główną trasę.
  • Trzecią monetę można zdobyć w podobny sposób, jak w Deadlocked. W 6% planszy znajduje się klucz (druga chmura) skocz w nią, a na końcu poziomu, w 98% zdobędziesz pieniążka.

Ciekawostka Edytuj

  • Jest to jedyny etap w Chaos Gauntlet, który nie jest harderem. Mimo to według społeczności Drippy Dub występujący w owym Gauntletcie jest łatwiejszy od Anubis mimo większej ilości gwiazdek.

Film Edytuj

Anubis by Adiale & GeoSlam (All Coins) Geometry Dash 201:32

Anubis by Adiale & GeoSlam (All Coins) Geometry Dash 2.0

Chaos Gauntlet
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop