FANDOM

Anubis
Anubis.jpg
Autor Adiale (zweryfikowany przez GeoSlam)
ID 25886024
Poziom trudności Hard.png Trudna
Gwiazdki 5Star.png
Formy Kostka, Prędkość, Grawitacja, Statek, Ufo, Wielkość, Kula, Robot, Dual, Fala
Sekwencje K, S, U, u, Ku, R, K(auto), K/K, U, K, R, K (auto), S, K, F, R, K(auto), S, Ku, K, U, S,
Autor utworu EnV
Muzyka Anubis
Data wydania 4. kwartał 2016 roku
Polecany? Tak
Anubis - Gauntletowy poziom stworzony przez Adiale, zweryfikowany zaś przez gracza o nicku GeoSlam.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się od prostej kostki, gdzie trzeba wykonywać skoki po platformach i jump ringach. Następnie lecisz statkiem i unikasz pił oraz platform z kolcami. Potem robisz tak z ufo. Potem zamieniasz się w kulę i przeskakujesz z platformy na platformę i po jump ringach. Później zaczyna się nietrudny segment robota, a następnie jest symetryczny dual z kostką. Potem jest kolejny robot i statek, gdzie unikasz ruchomych, pochyłych platform z kolcami i pił w powietrzu. Następnie rozpoczyna się kula, wymagająca trochę precyzji, a następnie jesteś falą, która może sprawić problemy niedoświadczonym graczom. Potem znowu jest segment robota i statek, którym unikasz pił. Później zaczyna się kolejna kula z platformami i pierścieniami, a na koniec krótka kostka, krótkie ufo, i krótki statek.

Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 50%, w drugiej sekwencji z pojedynczą kostką. Należy ominąć drugi zielony jump ring by dostać się na sekretną ścieżkę w której są 2 inne rodzaje jump ringów (1 niebieski i 3 różowe). Na końcu tej drogi jest pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 79%, w trzeciej sekwencji statku. Moneta znajduje się w dolnej ścieżce. By się tam dostać zamiast lecieć w górę trzeba ominąć kilka pił a pod nimi jest moneta. Na koniec wyleć z dziury by dostać się z powrotem na główną trasę.
  • Trzecią monetę można zdobyć w podobny sposób, jak w Deadlocked. W 6% planszy znajduje się klucz (druga chmura) skocz w nią, a na końcu poziomu, w 98% zdobędziesz pieniążka.

Film Edytuj

Anubis by Adiale & GeoSlam (All Coins) Geometry Dash 2.001:32

Anubis by Adiale & GeoSlam (All Coins) Geometry Dash 2.0

Chaos Gauntlet.
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki