FANDOM

Andromeda
AndromedaLogo
Imię Finlay Gaughan
Wiek 15
Narodowość Szkocja (Edynburg)
Wysłane etapy 17 (11 ocenionych)
Klan DK, SE, TDC, GW
Znany z: Dawny lider w tabeli Top 100, przechodzenie ciężkich demonów
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 84,000

Andromeda (w grze GW AnDRomedA) jest bardzo doświadczonym, szkockim graczem, który słynie z pokonania wielu trudnych etapów, w tym również ciężkich demonów. Jest również twórcą etapów jak Poltergeist oraz współtwórcą The Ultimate Phase.

19 sierpnia 2015 r. Andromeda przyznał się[2] do zhackowania niektórych ciężkich demonów, m.in. Cataclysm, Ice Carbon Diablo X i wiele innych. Liczył na akceptację jego błędu ze strony widzów, chcąc stać się lepszym człowiekiem.

8 marca zgłosił się do weryfikacji ekstremalnego Demona o nazwie 211, stworzonego przez trzech graczy - SrGuillester, Etzer i Andromeda.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo zhackowania wielu etapów, Andromeda ma zamiar nadrobić straty i pokonać wszystkie etapy w sposób uczciwy. Obecnie przeszedł wiele ciężkich Demonów, m.in. ICDX, Cataclysm, Poltergeist i kilka innych.
  • Na jego kanale można zobaczyć jak praktykuje przejście Bloodbath i dokonuje szybkiego postępu.
  • Jest jednym z niewielu popularnych szkockich graczem w GD. Drugi popularny gracz z tego państwa to Hinds.
  • Podobnie jak ToshDeluxe, posiada wiele filmów, w których przechodzi niemożliwe etapy za pomocą Practice Mode, wyciętych fragmentów i automatycznych etapów.