FANDOM

Alphabet X
Alphabetx
Autor Etapu Play 1107696
ID Etapu 523638
Trudność InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Lustro
Sekwencje K, S, K, Ku, K, U, S, U, S, K, Ku, S
Autor Utworu Waterflame
Muzyka Electroman Adventures
Data wydania 2014 r.
Polecany? Tak

Alphabet X jest ciężkim Demonem stworzonym przez Play 1107696, autora Silent Club. Inspiruje się oryginalnym Electroman Adventures, lecz jest znacznie trudniejsze od tego poziomu. Uznawany jest za bardzo trudnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dużymi ilościami pierścieni, która później zmienia rozmiary i gracz musi przemieszczać się po elemencie pamięciowym z zanikającymi blokami. Następny jest statek z ciasnymi tunelami i dużymi ilościami pił, które wymagają prostego latania. Później jest krótka kostka z pierścieniami i zanikającymi blokami, która prowadzi do podobnie wyglądającego segmentu kuli. Następnie jest kolejny element pamięciowy z zanikającymi blokami, który trzeba przejść za pomocą kostki. Dalej jest UFO, w którym gracz musi bardzo ostrożnie skakać, aby przejść przez ciasne przejścia, prowadząc do podobnego statku.

Następne UFO jest podobne do oryginału, lecz czubki ścian wypełnione są kolcami i niektórych nie da się ominąć. Gracz musi przechodzić przez niektóre ściany, aby kontynuować drogę. Następny jest kolejny statek, który wymaga bardzo ostrożnego latania. Prowadzi on do następnej kostki z zanikającymi blokami, lecz tym razem po planszy porozrzucane są różne pierścienie, które trzeba odpowiednio zapamiętać. Następnie jest kula podobna do oryginału, lecz trochę trudniejsza, kończąc na statku, którym trzeba ostrożnie przelatywać pomiędzy obiektami o kształcie "X". Za nimi znajduje się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Nick autora jest reklamą innego Demona o nazwie "DemoNov".
  • Poziom przez długi czas posiadał dużą ilość łapek w dół, gdyż był postrzegany za niemożliwego do przejścia.
  • Krążyły plotki, że autor etapu to Roadbose - twórca Ice Carbon Diablo X oraz Ice Carbon Zust.

Film Edytuj

Geometry Dash - Alphabet X (Insane Demon) - by Play 110769601:45

Geometry Dash - Alphabet X (Insane Demon) - by Play 1107696