FANDOM

Allegiance
Allegiance
Autor Nikroplays (weryfikacja: Rlol)
ID 20761188
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, R, K, S, Ku, K, Ku, F, U, S, U, R, S, F, R, K, F, K, S, K, K/K, K/S, K, Ku/Ku, S, F, S, K
Autor utworu TheLivingTombstone
Muzyka I Got No Time
IGotNoTime
Data wydania Czerwiec 2016 r.
Status Featured

Allegiance jest poziomem społecznościowym stworzonym przez NikroPlays i zweryfikowanym przez RLOL. Charakteryzuje się kolorowymi, tęczowymi barwami z dużą ilością świecących efektów i rozpraszającymi dekoracjami. Uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się powolną kostką, która przyspiesza i gracz musi przeskakiwać przez wąskie przejścia, przemieniając się później w robota. Następnie staje się małą kostką, którą musi odpowiednio wykorzystać pierścienie. Następny jest statek, którym gracz musi przelatywać przez korytarze wypełnione słupami z ostrym zakończeniem i portalami, które przenoszą go na drugi koniec ekranu. Sporadycznie napotykane są również pierścienie, które trzeba odpowiednio użyć. Po tym segmencie następuje krótka automatyczna kula i kostka, która prowadzi do powolnej kuli, którą trzeba ostrożnie przeskakiwać z platformy na platformę, uważając na małe kolce, które porozrzucane są najczęściej na bokach platform. Po niej jest powolna, lecz trudna fala, którą trzeba przeciskać się przez bardzo wąskie tunele. Kończy się ona krótkim przejściem w UFO.

Tempo nagle przyspiesza i gracz za pomocą UFO musi przeskakiwać przez dużą ilość portali grawitacyjnych, wykorzystując przy okazji pierścienie, z czego niektóre z nich są pułapkami. Następny jest statek, którym trzeba odbijać się o pierścienie, a następnie przejść w portal UFO i robota, którym trzeba ostrożnie wskoczyć pomiędzy grupy kolców, wlatując statkiem do portalu fali, która podąża z potrójną prędkością. Tunele ponownie są bardzo ciasne, co wymaga dużej precyzji. Później jest robot z dużą ilością pierścieni, co wymaga zapamiętywania. Fragment ten kończy się krótką kostką, mini-falą i małą kostką, która kończy się na statku z prostym lataniem.

Muzyka zaczyna zwalniać i ikona przemienia się w kostkę, którą trzeba skakać po platformach, uważając na pułapki. Po niej jest dual, który po chwili staje się kombinacją kostki i statku, kończąc na pojedynczej kostce. Następny jest swingcopter z tunelami, które zwężają się, co wymaga ostrożności. Potem jest statek z zawiłymi zakrętami i drobnym prostym lataniem, który prowadzi do fali i ostatniego statku z prostym lataniem. Po niej jest kostka, którą trzeba przeskoczyć potrójne kolce, aby dojść do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w błękitnym pierścieniu w pierwszej mini-kostce. Aby ją zdobyć, gracz musi wskoczyć na blok i ominąć pierwszy zielony pierścień, a następnie użyć drugiego, który wyrzuci go w stronę błękitnego.
  • Druga jest w powolnej fali. Przed napisem "READY?" można zauważyć drugi tunel na dole, który posiada dwa portale zmiany prędkości. Gracz może przez niego przejść, lecz musi delikatnie nacisnąć klawisz, aby nie unieść się zbyt gwałtownie.
  • Ostatnia jest na końcu planszy. Gdy gracz wejdzie w ostatni portal kostki, musi automatycznie skoczyć żeby dosięgnąć pieniążek nad nią.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap był chwilowo niemożliwy do przejścia po wydaniu Update 2.1 z powodu bugów, jednakże EndLevel po krótkim czasie ponownie zweryfikował poziom z poprawkami.
  • NikroPlays planował kontynuację o nazwie Renevant, lecz prawdopodobnie jest on nadal w trakcie dekorowania i zbyt wiele nie wiadomo o jej progresji.
  • Pierwotna wersja była trudniejsza od oryginału i niektóre segmenty miały jeszcze bardziej ograniczoną widoczność. W tym filmie można zobaczyć porównanie oryginału do pierwotnej wersji, którą posiada EndLevel.
    • Istnieje również wersja o nazwie "Unnerfed Buffed Allegiance", która jest starą wersją z wprowadzonymi dodatkowymi utrudnieniami w niektórych segmentach. Wersja ta jest najprawdopodobniej trudniejsza od Yatagarasu. Porównanie wersji.
  • Osoby takie jak Surv oraz Sunix ukończyły obecną wersję w niewiele ponad 1000 prób.
  • Autor planował stworzyć kontynuacje etapu o nazwie Anathema. Niestety został anulowany z powodu braku czasu.
  • Muzyka z poziomu jest użyta w grze Horror FNaF(Five Night at Freddy).

Film Edytuj

REUPLOAD Allegiance by NikroPlays (Reverified by Me)02:26

REUPLOAD Allegiance by NikroPlays (Reverified by Me)