FANDOM

Airborne Robots
Airbornerobots.jpeg
Trudność Hard.png Trudna
Gwiazdki 3Star.png
Normal Mode Ikona Meltdown 9 Cube69.png, Ikona Meltdown 10 Cube70.png (3 monety)
Practice Mode Fioletowy kolor Colour08.png
Formy Kostka, Statek, Kula
Sekwencje K, Ku, S, K, Ku, K
Autor Utworu F-777
Muzyka Airborne Robots
AirborneRobots.oga
Poprzedni Etap Viking Arena
Następny Etap (w wersji 2.1)

Airborne Robots jest trzecim etapem z Geometry Dash Meltdown. Jest on oznakowany Trudnym poziomem trudności.

Nowości Edytuj

Etap wprowadza gracza w pierścienie oraz formę kuli. Posiada również specyficzny, metaliczny styl, przypominający fabrykę.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 25%. Przed pierwszym kluczem (17%) znajduje się platforma. Jeżeli gracz spróbuje na nią wskoczyć, ona obniży się, aby umożliwić zdobycie klucza. Obniży on platformę, która znajduje się na 25%, pozwalając zdobyć pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 66%. Przechodząc do sekcji ze statkiem, omiń dwie pierwsze ściany i wleć w dziurę w trzeciej ścianie. Za nią znajduje się pieniążek.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 98%. Odbijając się o "ostatni" pierścień, skocz gdy znajdziesz się na dekoracyjnej czaszce. W środku niej znajduje się ukryty pierścień, który wybije kostkę w stronę ostatniego pieniążka.

Ciekawostki Edytuj

  • Airborne Robots daje najmniejszą ilość gwiazdek z wszystkich Trudnych (Hard) etapów.
  • Jest to jedyny etap z Meltdown, który posiada formę kuli.
  • Etap posiada najpóźniejszą ostatnią monetę z każdego etapu, podobnie jak w przypadku Stereo Madness.
  • Pomimo faktu, iż w nazwie znajduje się wyraz "Robots", nie występuje tam forma robota.
    • Można uznać, że forma statku jest robotem, gdyż on też unosi się w powietrzu.

GaleriaEdytuj

Jak przejść poziom z 3 pieniążkamiEdytuj

Geometry Dash Meltdown “Airborne Robots” 100% Complete All Coins-001:40

Geometry Dash Meltdown “Airborne Robots” 100% Complete All Coins-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki