FANDOM

Adrift
A.jpg
Autor TamaN
ID 9063899
Trudność Normal.png Normalna
Gwiazdki 3Star.png
Formy Kostka, Statek, UFO, Kula, Fala, Robot, Wielkość, Prędkość, Grawitacja
Sekwencje k, s, u, s, u, k, ku, k, S, K, F, R, S, K, F, Ku, K
Autor utworu Balderdact
Muzyka (Chillstep) Adrift
Adrift.oga
Data wydania 3. kwartał 2015 r.
Polecany? Tak
Adrift (ang. m.in. dryfujący) jest poziomem autorstwa TamaNa, utrzymanym głównie w różnych odcieniach niebieskiego. Trwa on około 1 minutę i 44 sekundy (long). Obecna wersja etapu jest 7 z kolei - autor postanowił, że doda do niego Monety Gracza. Plansza dostała się do Force Packu. Zmiana grawitacji zachodzi dopiero na końcu, w automatycznym momencie z kostką. Aby skopiować poziom, należy (po przyciśnięciu przycisku po lewej [zielony z m.in kłódką]) wpisać 121212 i zatwiedzić wybór dwukrotnie (ok, yes).

MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w drugim fragmencie z małym ufo (38%). Po wyleceniu z portalu ufo (mniej więcej pomiędzy 22 a 23%) powoli skieruj się w górę, uważając na liczne ściany bloków najeżone kolcami. Gdy znajdziesz się przy 37% (górna część planszy [bardziej zwrócona ku dołowi]), to skocz jak najszybciej 2 razy na bloki w kształcie odwróconej litery "L". Możesz zrobić to wcześniej, ale licz się z 2 blokami obok (naciśnij przycisk więcej niż dwukrotnie. Nie trafisz na wewnętrzny kolec z powodu niewidzialnej pochyłej platformy).
  • Kolejna spośród nich czeka na ciebie przy 47 i 48%. Powinieneś (47%) najpierw wskoczyć na platformę (możliwie jak najpóźniej [z trójkątnej podstawy]), a następnie wstrzymać się z klikaniem aż do końca 48% (oraz krańca czarnej podstawy).
  • Ostatnia moneta lewituje pomiędzy 84 a 85%. Po wskoczeniu w portal (84%) możesz podlecieć pod sufit, a potem spamować falą aż do złapania Monety Gracza, po czym czekać do osiągnięcia kolejnego przejścia (portalu zamieniającego w piłkę), a następnie ponownie zacząć spamować aż do dotarcia do segmentu z piłką.

FilmEdytuj

-1 -Easy User Coins- Adrift by TamaN - Geometry Dash -2.0- - ELECTROSHOW01:52

-1 -Easy User Coins- Adrift by TamaN - Geometry Dash -2.0- - ELECTROSHOW

Więcej z Fandomu

Losowa wiki