FANDOM

AcropoliX
AcropoliX
Autor SoulsTRK
ID 19300593
Poziom trudności InsaneDemon szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Grawitacja, Wielkość, Kula, Statek, Robot, Ufo, Fala,
Sekwencje K, k, K, k, K, Ku, S, R, s, U, u, Ku, ku, K, F, f, F
Autor utworu Waterflame
Muzyka Final Battle
FinalBattle
Data wydania 27 kwietnia 2016
Polecany? Tak
AcropoliX to poziom stworzony przez SoulsTRK. Jest to zbuffowana i odnowiona wersja poziomu z aktualizacji 1.9 - Acropolis autorstwa Zobrosa. Powstał on w wersji 2.0 i wykorzystuje tę samą muzykę. Uważany jest za szalenie trudnego lub ekstremalnego Demona, podczas gdy oryginał za bardzo trudnego (oficjalnie za szalonego). W obu etapach stopień trudności jest spowodowany dużą precyzją.

Opis Edytuj

Gameplay poziomu bardzo przypomina ten z oryginalnego Acropolis. Zaczyna się od bardzo precyzyjnej kostki, którą musisz skakać przez przejścia z jump-ringami i zmianami grawitacji. Następnie rozpoczyna się kula z bardzo precyzyjnymi skokami i pierścieniami. Później lecisz statkiem przez tunele proste i pochyłe i przez liczne portale grawitacyjne. Potem jesteś robotem skaczącym po słupach i omijającym zwisające kule. Jest to segment pamięciowy. W następnym segmencie ponownie lecisz statkiem (tym razem małym) przez ciasne tunele. Znajdują się też tam zielone pierścienie. Potem lecisz ufo przez trudne przejścia, a następnie przez tunele podobne do tych z Clubstep i Acropolis, jednakże znacznie trudniejsze. Potem rozpoczyna się kula. Musisz tam umieć wykonywać bardzo precyzyjne skoki na jump-ringach. Następny segment jest kostką, którą musisz skakać nad grupami kolców. Potem lecisz falą przez ciasne tunele, w których (w przeciwieństwie do Acropolis) znajduje się dużo portali grawitacyjnych, mających na celu wyprowadzić gracza z równowagi. Na koniec lecisz do mety.

Faile Edytuj

  • SoulsTRK zginął na 85%.
  • MaxiS9 poniósł porażkę w 94%.
  • SrMaster Dash został pokonany w ostatnim tunelu (97%).
  • BlassCFB wleciał na ostatni kolec w 98%.
  • Aviila RX2X rozbił się dwudziestokrotnie podczas ostatniej fali - jego najgorszy fail miał miejsce w 97%.
  • SrGuillester zginął w 97%

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom przez cały czas jest w powolnej prędkości, podobnie, jak Acropolis, co jest dowodem na to, że nie zawsze ekstremalny Demon musi posiadać podwójną, potrójną lub poczwórną prędkość.
  • Tak, jak w oryginale, na końcu znajduje się podpis autora - SoulsTRK.
  • Obecnie został on zepchnięty z Oficjalnej listy ekstremalnych i szalenie trudnych demonów po wydaniu Blade Of Justice. Znajdował się on jednak na tej liście przez ponad rok.
  • Mimo że jest to remake, wyglądający podobnie do oryginału, to posiada notę ,,featured".

Film Edytuj

AcropoliX 100% by SoulsTRK Geometry Dash 204:04

AcropoliX 100% by SoulsTRK Geometry Dash 2.0

Weryfikacja poziomu przez autora.