FANDOM

Temporum
Photo-3
Imiona i nazwiska Joel
Wiek 15
Narodowość Wielka Brytania, Liverpool
Wysłane Etapy 5
Klan --
Znany z: Ukończenie wielu ciężkich Demonów, streamy, ukończenie wszystkich etapów Nine Circles
Kanał na YT [1]
Potwierdzenie? Nie
Liczba widzów ponad 21,000

Temporum (dawniej: Acharne, Furry Dash, na Youtube: GD Temporum) to bardzo doświadczony gracz, który głównie słynie z niezwykłych umiejętności posługiwaniu się falą. Jest drugą osobą (oprócz Riota w tamtych czasach), która ukończyła wszystkie ocenione etapy w stylu Nine Circles.

Jego najtrudniejszymi etapami w stylu NC są: Down Bass, Sonic Wave, Crimson Clutter (wielokrotnie!) i Poltergeist. Jego najtrudniejszymi pozostałymi Demonami są: Sakupen Hell, Bloodbath, Phobos, Allegiance, Aftermath, Cataclysm i wiele innych.

Często jest uznawany przez gracza za "boga fali", ponieważ posiada ogrom osiągnięć w etapach Nine Circles. Sporadycznie też tworzy poziomy, lecz większość z nich służy jako wyzwanie dla graczy, a nie jako typowa plansza. Sporadycznie streamuje też rozgrywkę na YouTube, bądź na Twitchu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego dawny nick (Acharne) w języku francuskim oznacza m.in.: "szaleństwo", "upartość" i "determinacja". Prawdopodobnie nawiązuje to do tego, iż uparcie dąży do celu.
  • Jego popularność również znacznie wzrosła, gdy został wypromowany przez innych znanych graczy, takich jak SebQuero11 oraz Sea1997.
  • Jego dziewiątym Demonem było Nine Circles.
  • Temporum cierpi na syndrom Aspergera, który sprawia, że działa on niekiedy pod wpływem emocji.
    • Jego choroba najprawdopodobniej jest jedną z największych przyczyn jego osiągnięć, gdyż osoby z Aspergerem często nie potrafią godzić się z porażką i uparcie dążą do celu.
  • Jego pierwotnym nickiem było "Furry Dash", jednakże zmienił go, ponieważ gracze kojarzyli go z fandomem furry, do którego nie należał od dłuższego czasu.
  • Posiada on rekordową ilość prób w Cataclysm - tylko 546!
  • Bywa on niekiedy oskarżany o oszustwa, ponieważ jego streamy są słabej jakości. Wyjaśnił on później, że jest to wina słabego internetu.
  • Planował wielokrotnie opuścić społeczność, jednakże jego upartość i determinacja często nie pozwalały mu się poddawać. Po części jest to zaleta, zaś z drugiej strony jest to dla niego dość uciążliwe i ma pewien wpływ na jego życie prywatne.
  • Jest on homoseksualistą. Jego były chłopak również gra w GD i w grze nazywa się Mince.
  • 16 sierpnia 2017 roku zmienił nick z Acharne na Temporum.