FANDOM

Abandoned Machine
AMachine
Autor Jeyzor
ID 16412338
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje Ku, Ku/Ku, S/K, S/Ku, S, R/U, K, R, S, U, F
Autor utworu Shtriga
Muzyka Let's Bounce
Letsbounce
Data wydania 31 stycznia 2016 r.
Polecany? Tak

Abandoned Machine jest etapem stworzonym przez Jeyzora. Jest to remake popularnej planszy jego autorstwa - Ditched Machine. Jest on trudniejszy od swego poprzednika i jego głównym pomysłem również jest koncepcja mieszanych duali. Wykorzystuje on drugą część utworu muzycznego.

Opis Edytuj

Poziom, podobnie jak w Ditched Machine, rozpoczyna się kulą pamięciową, jednakże jest ona bardziej myląca i skomplikowana. Bloki poruszają się i znajdują się większe ilości pierścieni. Po krótkiej przerwie rozpoczyna się pierwszy dual - skomplikowane połączenie kostki oraz statku, którymi trzeba odpowiednio manewrować między przeszkodami. Za pomocą statku należy omijać ruchome przeszkody, uważając na kostkę, która musi przeskakiwać po blokach. Specjalnym utrudnieniem w segmencie jest ograniczony widok, który niekiedy zasłania ikony lub przeszkody. Pod koniec segmentu kostka zamienia się w kulę. Po przejściu go, pojawia się powolny statek, również podobny do tego w jej poprzedniku, lecz na drodze napotykane są również portale grawitacyjne i teleportacje.

Drugi dual jest krótki, lecz trudny, ponieważ wymaga on bardzo ostrożnego klikania. Połączenie robota i ufo sprawia, że gracz musi delikatnie klikać, aby wykonywać niskie skoki za pomocą robota i ufo jednocześnie. Segment prowadzi do kostki z pierścieniami i pułapkami, również bardzo podobnej do oryginału. W połowie drogi postać zamienia się w robota, aby utrudnić skoki. Ostatni segment składa się z trzech przejść - statku, ufo i fali, którymi należy manewrować pomiędzy przezroczystymi, kolczastymi kulami. Po ominięciu ich pojawia się meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 12%. Zamiast spaść na dolny pierścień, gracz musi wyskoczyć kulą do góry i odbić się o błękitny pierścień, który poprowadzi do portalu teleportującego.
  • Drugą monetę można znaleźć na początku dualu robota i ufo. Gracz musi ostrożnie wykonać drobny skok na najwyższym schodku, aby ją dosięgnąć.
  • Ostatnia jest w ostatecznym segmencie fali (96%), nad jedną z kolczastych kul. Gracz musi wlecieć bardzo ostrożnie przez wąską szparę, aby nie uderzyć w przeszkody.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom posiada mnóstwo nawiązań do oryginalnego Ditched Machine, choć Jeyzor uznał, że jest to kontynuacja poziomu.
  • Jeyzor stworzył raz film, w którym połączył oryginał poziomu i jego remake.
  • Istnieje również trzeci poziom o nazwie Matilda The Machine, który tworzy trylogię serii. Jest on uznawany za szalenie trudnego Demona.

Film Edytuj

Geometry Dash - DEMON Abandoned Machine by Jeyzor02:07

Geometry Dash - DEMON Abandoned Machine by Jeyzor