FANDOM

A Bizarre Phantasm
Abp
Autorzy Etapu TeamN2 (Hermes, Motu, COSINE, Reple, Ryan LC, Luneth, Koreaqwer, RedDragon, WOOGI1411, ZenthicAlpha, Miner, Zelda, Yuri)
ID Etapu 16023141
Trudność Demon (Ekstremalny Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, k, K, F, Ku, S, s, K, u, Ku, f/f, s/s, s/U, F, (f), F, K, U, u, f, F, S, s, S, Ku, K, F, s, k, F, f, s/s, F/B, R/F, f, s, F, K
Autor Utworu Goukisan
Muzyka Betrayal of Fate
BoF
Data wydania Początek 2016 r.
Polecany? Tak

A Bizarre Phantasm jest wielką kolaboracją stworzoną przez członków klanu TeamN2. Uznawany jest za Ekstremalnego Demona ze względu na ciężkie przejścia i duże ilości niewidzialnych pułapek, które zmuszają do zapamiętywania wielu segmentów. Pierwsza wersja została zweryfikowana przez Cyclica, jednakże później powstała trudniejsza aktualizacja, którą zweryfikował GoodSmile.

Opis Edytuj

Poziom składa się z kilkunastu segmentów stworzonych przez różnych członków klanu N2:

HermesEdytuj

Dość prosta kostka z wieloma portalami. Wymaga odrobiny zapamiętywania, jednakże nie jest zbyt trudna.

MotuEdytuj

Ciasny i trudny tunel, przez który należy poruszać się falą. Porozrzucane są również niewidzialne portale grawitacyjne, które mogą łatwo zmylić gracza.

COSINEEdytuj

Szybka kula z kilkoma pułapkami. Po niej następuje statek, który nie jest zbyt trudny, o ile gracz potrafi dobrze latać prosto.

RepleEdytuj

Podchwytliwy segment ufo, wymagający dobrej precyzji. Po nim następuje kula z kilkoma sztuczkami i z niewidzialnym portalem.

Ryan LCEdytuj

Krótki podwójny statek, który przemienia się w krótki mieszany dual. Następnie pojawia się bardzo szybka fala, która spowalnia po chwili, przechodząc do fragmentu Luneth.

LunethEdytuj

Podchwytliwa fala z wieloma zmianami grawitacji, która przemienia się w jeszcze trudniejszy fragment ufo z wieloma portalami grawitacyjnymi.

KoreaqwerEdytuj

Bardzo ciężka i precyzyjna mini-fala, która wymaga dużej precyzji i skupienia ze względu na ciasne przejścia i niewidzialne portale grawitacyjne. Przemienia się później w normalną falę, lecz z ciaśniejszymi tunelami.

RedDragonEdytuj

Dość prosty statek, który wymaga umiejętności prostego latania. Nie powinien sprawiać trudności doświadczonym osobom.

WOOGI1411Edytuj

Precyzyjny i trudny segment pełen podchwytliwych ruchów. Składa się z z kuli oraz z kostki. Posiada kilka pierścieni, które należy złapać w odpowiednim momencie.

ZenthicAlphaEdytuj

Dość powolna, lecz ciasna fala, która jest prostsza od poprzednich, jednakże nadal może sprawiać trudności. Dalej następuje kolejny mały statek, który wymaga prostego latania. Kończy się krótką kulą, którą należy spadać w odpowiednie portale, aby kontynuować drogę.

MinerEdytuj

Ciężka fala z wieloma zmianami grawitacji. Portale można rozpoznać po kolorowych wirach, które znajdują się na drodze. Wiry błędnie wskazują grawitację (np. żółty działa jak niebieski), co może sprowadzić gracza z równowagi. Dalej przemienia się w mini-falę, która jest trudniejsza i wymaga szybkiego klikania ze względu na ciasne pomieszczenia. Kończy się krótkim statkiem, który służy jako przejście. Gracz musi polecieć prosto, aby uniknąć rozbicia się o kolce, podczas gdy ekran zaczyna zanikać.

ZeldaEdytuj

Bardzo skomplikowany mieszany dual, który składa się z kostki i kuli. Wymaga dużej ilości praktyki ze względu na podchwytliwe skoki i ukryte przeszkody. Druga część dualu składa się z robote i kostki. Po nich pojawia się mini-fala, która wymaga dość szybkiego klikania, a następnie statek, którym należy latać falowanymi liniami, uważając na portale zmieniające grawitację.

YuriEdytuj

Ostatni segment, który skupia się głównie na zapamiętywaniu. Składa się z dużych ilości grup trzech kluczy. Za pomocą fali, gracz musi łapać po jednym w odpowiedniej kolejności, aby uniknąć denerwującej porażki w 97%. Jeżeli tego dokona, przemieni się w kostkę i w tle pojawią się autorzy poziomu oraz osoba, która go zweryfikowała. Po tym plansza kończy się.

Film Edytuj

A Bizarre Phantasm (Demon) by TeamN2 — "Geometry Dash"03:51

A Bizarre Phantasm (Demon) by TeamN2 — "Geometry Dash"

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza moneta pojawia się na końcu pierwszej fali. Gracz musi zejść tuż przed dolny napis "COSINE" i złapać pieniążek, szybko unosząc się do góry.
  • Druga moneta znajduje się w środku mini-fali Koreaqwera. Gracz musi unieść się nieco wyżej, aby nią złapać, jednakże musi uważać, aby nie wytrącić siebie z równowagi.
  • Ostatnia moneta znajduje się na samym końcu poziomu. Jest nagrodą za ukończenie poziomu.

Błędy Edytuj

  • W drugim segmencie fali da się ominąć portal pomniejszający, jednakże nie wpływa to zbytnio na poziom trudności.
  • Hitboxy triggerów w segmencie Yuri są nieco większe od kluczy, przez co gracz może dotknąć triggera, nie łapiąc klucza. Przykładem takiego wydarzenia jest GuitarHeroStyles.

Ciekawostki Edytuj

  • Grupy strzałek wyświetlone po napisie "Just remember" w segmencie Yuri podpowiadają kolejność zdobywania kluczy.
    • Prawdziwe klucze posiadają nieco bardziej intensywny kolor błękitu.
  • Zelda miał największy wkład w poziom, dekorując niektóre inne segmenty.
  • W pierwszej wersji, nick Luneth był źle napisany. Zostało to później poprawione.
  • Poziom początkowo miał nazywać się "Heliopolis". Jego kolorystyka miała być również brązowo-pomarańczowa, lecz członkowie TeamN2 zrezygnowali z pomysłu.
  • GoodSmile początkowo uważał, że poziom jest łatwiejszy od Ice Carbon Diablo X, lecz rozmyślił się po ponownej weryfikacji, gdyż musiał poprawić ukrytą ścieżkę w fragmencie Minera. Dodał również Low Detail Mode.
  • GuitarHeroStyles jest pierwszą osobą, która ukończyła segment Yuri z zamkniętymi oczami. Postanowił wczuć się w rytm muzyki i klikał w rytm nut.
    • Za pierwszym razem popełnił błąd i rozbił się w 97%.
    • Za drugim razem nie dosięgnął trzeciego klucza, jednakże trigger aktywował się mimo to.