FANDOM

8o
8o.jpg
Autor Zobros i Etzer
ID 9145341
Poziom trudności InsaneDemon.png Szalony Demon.
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Ufo, Grawitacja, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, S, U, S, U, S, U, S, U, S, K
Autor utworu Jomekka
Muzyka Eighto
Eighto.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

8o jest Demonem stworzonym w Update 1.9. Jest on kolaboracją Zobrosa (gameplay i weryfikacja) i Etzera (design), który testuje umiejętności latania i zapamiętywania. Etap znajduję się obecnie na koncie Zobrosa. Przed aktualizacją 2.1 był uznawany za bardzo trudnego Demona. Gdy aktualizacja wyszła i doszedł oficjalny podział Demonów, zyskał on notę szalonego Demona. Trwa on około 1 minutę i 9 sekund (long). Hasło udostępniające możliwość kopiowania poziomu to 147596.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się długą kostką z wielką ilością pierścieni i sporadycznymi zmianami grawitacji. Fragment ten posiada duże ilości pułapek, lecz doświadczony gracz może z łatwością zapamiętać go poprzez wsłuchanie się w muzykę. Krótko przed zmianą przyspiesza ona i zwalnia tuż przy dropie. Kostka obejmuje prawie połowę planszy. Po niej następuje szybki fragment z mini-statkiem, podobny do Electrodynamix, lecz o wiele trudniejszy. Dalej pojawia się ufo z precyzyjnymi skokami, które prowadzi do kolejnego tunelu, tym razem trudniejszego ze względu na częste zmiany grawitacji i pierścienie w portalach. Kolejne ufo jest podobne do poprzedniego, lecz występują częstsze zmiany grawitacji. Krótki statek polega na klikaniu w odpowiednich momentach, aby utrzymać się na ziemi ze względu na duże ilości portali grawitacyjnych. Kolejne ufo jest podobne do poprzedniego i przechodzi w kolejny statek z dość wąskimi tunelami i ostrymi zakrętami. Po nim gracz musi skakać ostrożnie za pomocą ufo, uważając na kolejne portale odwracające. Na końcu pojawia się szybki statek ze ścianą posiadającą bardzo małą dziurę, przez którą trzeba przefrunąć. Na końcu znajdują się podpisy autorów oraz potrójne kolce, które gracz musi przeskoczyć, aby nie zginąć w 98%.

Film Edytuj

Geometry Dash - "8o" DEMON by Zobros & Etzer LIVE! - GuitarHeroStyles-004:36

Geometry Dash - "8o" DEMON by Zobros & Etzer LIVE! - GuitarHeroStyles-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki