FANDOM

1st Level
1stlevel
Autor Storm
ID 128
Trudność Normal Normalna
Gwiazdki 0Star
Formy Kostka, Statek
Sekwencje K, S, K
Autor utworu DJVI
Muzyka Base After Base
BaseAfterBase
Data wydania 2013 r.
Polecany? Nie
1st Level - pierwszy poziom wysłany na serwer Geometry Dash. Prawdopodobnie powstał na początku wersji 1.0, dlatego też posiada bardzo mało detali, jednak dokładna data jego wydania jest nieznana. Stał się popularny dopiero, gdy minęło sporo czasu od wysłania owego poziomu, dlatego też nie został on oceniony. Innym powodem dla niewystawienia oceny było mało estetyki i słaby gameplay nawet jak na 1.0.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się od skoku na nisko położoną platformę, a z niej trzeba przeskoczyć na inną. W środku też jest kilka kolców, które trzeba przeskoczyć. Potem jest automatyczny segment z kilkoma jump-padami na ziemi, a następnie platforma z trzech bloków. Później pojawia się kilka innych platform z bloków i trochę kolców. Niektóre z nich to potrójne kolce. Gracz zmienia się w statek i leci w szerokim tunelu zrobionym z bloków bez kolców, co jest bardzo łatwe do przejścia. Później przeobrażasz się znowu w kostkę i po prostu wskakujesz na platformę i przeskakujesz kilka kolców. Potem masz automatyczny segment z kilkoma jump-padami na ziemi, jedną platformę z dwoma rzędami potrójnych kolców i koniec etapu.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom posiada tylko sześć rodzajów obiektu: zwykły blok, zwykły kolce, żółty jump-pad, żółty jump-ring, portal statku i portal kostki.
  • Dawniej miał poziom trudności ,,trudny", jednak w wersji 2.0 zmieniono na ,,normalny".
  • Autor poziomu prawdopodobnie nazwał tak ten poziom, bo miał na myśli, że to jest jego pierwszy poziom. Jednak jest to też pierwszy poziom na całym serwerze GD (nie licząc etapów oficjalnych).
  • Twórca tego poziomu stworzył również drugi poziom społecznościowy wysłanym na serwer, czyli Jumper 1 v1 (ID: 132).
  • Przed tym levelem istniał poziom Spike Spike stworzony przez RobTopa, ale został usunięty prawdopodobnie przez Anabana.
  • Poziom ma również najkrótsze ID ze wszystkich poziomów (128).

Film Edytuj

First Non-Deleted Custom level in Geometry Dash?01:07

First Non-Deleted Custom level in Geometry Dash?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki