-Sirius-
Sirius
Autor FunnyGame
ID 13785846
Trudność MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, Ku, S, F, R
Autor utworu MafiaPineapple
Muzyka Genesis
Genesis
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

-Sirius- to poziom autorstwa FunnyGame. Powstał on we wczesnej fazie aktualizacji 2.0 i jest uważany za łatwego/średniego Demona. Trwa on około 1 minutę i 28 sekund (long). Został czterokrotnie zaktualizowany. Hasło upoważniające użytkowników do skopiowania etapu to 0000.

Rozgrywka Edytuj

Poziom zaczynamy od ośmiu precyzyjnych skoków kostką, którą należy ominąć wielkie kolce, potem przechodzimy w formę kuli, która jest prosta, lecz może sprawić trudność użytkownikom, których rozpraszają duże ilości detali, wtedy ratunkiem jest Low Detail Mode. Dalej pojawia się segment statku, którym należy omijać bloki przesuwające się z perspektywy paralaksy, który później przeobraża się w automatyczny fragment, w którym tło przybiera białą barwę i prędkość nagle wzrasta. Ikona przemienia się w falę i rozpoczyna się walka z bossem, tytułowym "Syriuszem". Polega ona w większości na omijaniu kolców i laserów, którymi atakuje bardzo szybko i dynamicznie. Fragment ten wymaga dobrej pamięci. Drugą częścią walki jest robot, który również wymaga zapamiętywania, lecz w mniejszym stopniu niż poprzednio. Gracz musi skakać po porozrzucanych platformach tak, aby sukcesywnie ominąć ataki bossa. Trwa on do końca etapu.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 8%. Należy skoczyć ponownie po ominięciu szóstego kolca, jednakże nie można zrobić tego zbyt późno, ponieważ kostka może uderzyć w wiszący kolec.
  • Drugą monetę można znaleźć na początku automatycznego fragmentu. Gracz musi polecieć szybko w górę, jak tylko on nastąpi, aby złapać ukryty pieniążek.
  • Trzecia moneta znajduje się w 60%. Fala musi unieść się w górę, gdy tylko boss zacznie strzelać w niego laserami. Zbyt szybka reakcja może skończyć się uderzeniem w potworki u góry.

Film Edytuj

Geometry Dash 202:28

Geometry Dash 2.0 (Demon) - -SIRIUS- by FunnyGame - GuitarHeroStyles

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli rozbijesz się o pierwszy wiszący kolec, pojawi się Lenny Face.
  • Jeśli zbierzesz pierwszą monetę, napis FunnyGame zmieni się w BunnyGame.
    • Jeżeli przeczekasz chwilę po ukończeniu poziomu, tło się ściemni i wyświetli się pikselowy napis "BunnyGame".
  • Obecnie istnieje tylko jeden Demoniczny remake poziomu - SiriusX, autorstwa Manix648.
  • Pomimo ogromnej ilości detali, FunnyGame zmieścił się w limicie bloków.
  • Im dalej docierasz, tym bardziej boss maleje.
  • 20 grudnia 2015 r., FunnyGame wysłał na swoim YouTube świąteczny żart, który ukazywał bossa przebranego za choinkę. [1]
  • FunnyGame planuje usunąć myślniki z nazwy, ponieważ przez nie ma problemy z aktualizacją poziomu. Niestety nie da się zmieniać nazwy poziomu w GD.
  • Jeżeli gracz użyje Low Detail Mode, wybijające wzniesienia w automatycznym statku nie pojawią się.
  • Gracz Bronks stworzył remix poziomu pod nazwą Meteor Force(mieszanka siriusa autorstwa FunnyGame z Volcanic Rush autorstwa Manix648).